Fortfarande V 6.....

tiden går sakta nu tycker jag.
Inatt vaknade jag och hade som jordens mensvärk det var i hela magen o ryggen precis som jag brukar ha när jag har mens. Och precis som jag fick när jag fick missfall. LIVRÄDD
Har haft ont i hela dagen men ingen blödning. Nu har det lagt sig och nu har som träningsverk i magen. Kanske var det embryot som växte. Orolig har jag varit iaf.

Imorgon kommer äntligen min man hem , som jag har längtat.
Vi ska berätta för hans föräldrar i helgen om vi får tillfälle och för mina nästa helg. Hoppas hoppas bara att allt går vägen med denna graviditet. Orkar inte med ett missfall till man blir ju så ledsen.

Usch idag har jag tagit bort 7 fästingar från min ena katt, stackarn har är lixom vit runt huvudet och dit drar sig alla fästingar o han når ju inte att ta bort dem själv där så han bara kliar o kliar tills han blöder. Måste fixa fästingmedel imorgon åt båda kissarna även fast det bara är den ena som är mest drabbad.

Trött idag så nu är det nog dags att varva ner o sova lite.

Ta hand om er

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0