Illa illa

V 8 har precis börjat, vecka 7 var inge bra.
Har mått illa konstant, hela dagarna, i en veckas tid nu.
Inte så att jag kräks, för det hindrar jag mig själv ifrån för jag hatar att kräkas. Men jag kan inte äta, mår bara illa. Har provat postafen men jösses i gatan vad trött jag blev då.
Appropå trötthet.............den ska vi inte tala om.
Nu när min man äntligen varit hemma så har jag sovit konstant känns det som. Har så dåligt samvete men kan inte rå för det, somnar så fort jag slappnar av i soffan.
Hungrig hela tiden men kan inte äta för att jag mår illa, ska det vara så här?

Har gått upp en hel den o magen är toksvullen. Fast faktum är att igår var den inte så farligt svullen och inte i morse heller. Tur är väl det.
Var på stan o köpte en massa nya kläder i lördags.
Gjorde sånt himla bra kap, trots att det är tidigt. Tre par mammabyxor för 225:- totalt. DET NI! De satt helt ok oxå, lite stora än så länge men det fattas bara ett par kilon så är de bra. Ett par vita, ett par mörkblå och ett par svarta. Perfa!!
Sen köpte jag en amingsbh........såååå skön! Och två klänningar som döljer min mage hyfsat iaf.

De flesta runt omkring oss vet om det nu. Skönt! Men det är jobbigt att så fort man säger att man mår lite dåligt så får man svaret: Get use to it! Eller: Been there done that!!
Så sa ALDRIG jag om ngn klagade till mig, jag tyckte synd om dem. Men det är väl nackdelen med att vara sist med att skaffa barn. En nackdel till är att alla erbjuder oss att köpa deras vagnar, ärva kläder både bebis och mamma. Klart jag förstår dem. Men jag hoppas oxå att de förstår mig när jag säger att shopping är det roligaste som finns så jag vill nog köpa det mesta nytt. Har inget med att jag är snobbig att göra utan att jag vill göra det och ser framemot det.

Nej nu är det dags för dagens andra banan (det enda jag kan äta känns det som) klockan är 10.15
Tok hungrig trots att jag redan ätit: snart två bananer, en yalla yougurth och en risifrutti. Hur mkt kan en människa äta????????????????????????????

Kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0