V 6

Vad skoj att det är så många som skrivit kommentarer. Känns kul att ngn orkar läsa iaf :-)

I fredags var jag alltså ute med jobbet, det gick väl helt ok men ju mer alkohol mina kamrater fick under västen desto mer tjatade de om att jag skulle dricka lite drinkar och helt plötsligt så kunde jag sova kvar hos varenda en som bodde inne i stan. Konstigt att ingen erbjöd sig innan......
Men det var en riktigt skojig kväll men jag bröt upp rätt så tidigt o begav mig hem.

Natten till lördagen var hemsk, vaknade vid 3-tiden o mådde jätteilla. Efter det kunde jag inte somna om, slumrade till lite då o då men vaknade hela tiden av illamåendet. Usch. Hela lördagen belv förstörd av detta o jag mådde bara illa. Blääää
Var på kalas hos svärföräldrarna på kvällen, helt ok men det hade varit ännu trevligare om min man varit med.

Inatt har jag sovit som en baby, förutom att jag som vanligt, vaknade vid fem o mådde illa. Men efter en banan så kunde jag somna om.

Har redan gått upp i vikt. HALLÅ vad är detta. Sen jag fick reda på att jag var gravid så har jag verkligen skött min kost o i normala fall borde jag gått ned ett kilo inte UPP!!!! Hur ska det här sluta. Mina tighta favvojeans kan jag inte knäppa på kvällarna för magen är så svullen. PUST!!!! Tuttarna är som bomber o jag måste införskaffa ny BH.


Men men jag ska inte klaga, jag har satt mig i denna sits själv.
Ok EN SISTA KLAGAN. Jag har ONT i ryggen...........så, nu ska jag sluta klaga. Göra mig iordning, röja en väg genom hallen så man kan komma till v-rummet. Sen ska jag ge mig ut i regnvädret o åka o SHOPPA!!! JAAAAAA vad skoj.

Until next time......take care!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0