V 24 and counting

Jaaa vad kan man säga. Sommaren var ju kort....vädret är så skumt just nu så man vet inte vad. Men jag har o andra sidan knappt varit ute på två dagar. Har bestämt mig för en slappar helg.......

Förra helgen var jag o en kompis i Ullared och herregud vad jag shoppade. 4000:- gick åt snabbt kan jag säga.
Men vad har jag då shoppat, ska rabbla lite 

Spjälsängsskydd med Nalle Puh 129:-
Amningskudde 129:-
Skötväska 129:-
Sängkläder med Nalle Puh 129:-
lite kläder.........
Babyvakt 299:-
Skötbädd 119:-
Och en mängd saker till....hur kul som helst.!!

Om ett par dagar så går planet till Grekland med min kära make, vi kommer vara där i två varma veckor. NAJS!!! Efter en vecka kommer ngra kompisar ner med deras 10 mån bebis. Ska bli skoj, hoppas bara att bebisen gillar värmen oxå.

Bebisen kickar för fullt i magen....såååååå himla härligt. 

Mindre kul är att försäkringskassan fortfarande inte godkännt min sjukskrivning, jag har nu varit sjukskriven i 8 veckor....sega jävlar.

Mina bröst har börjat läcka vid konstiga tillfällen....som nu tex. Så det är bäst jag går o lägger i amningskupa. Och bebisen kickar så man tror att h*n inte vill att jag ska sitta här.

Ha det bra så skriver jag igen när jag kommer hem

Frid!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0