Ultraljud

Då har man äntligen fått vara på det riktiga ultaljudet och det var riktigt häftigt även fast det blev lite av ett antiklimax.
Dels så hade vi fått reda på vid förra UL att BF var den 5 dec. Nu fick vi reda på att så långt gånget var jag inte så de flyttade mitt datum till den 14 Dec. Det kändes sådär för för barnets skull så vill jag att den ska födas så långt från julafton som möjligt. Men nu är det ju väldigt stor chans att bebisen kommer på julafton. Inge kul att fylla år på julafton när man blir äldre. Men men inte mkt att göra...bara hoppas att den kommer lite för tidigt.

Nr två i etta antiklimax var att vi verkligen ville veta vilket kön den har....men det vägrade bebisen visa....ville vara hemlig tydligen. Vi pratar om att ev ta ett till ultraljud dels får man ju återigen se att allt är ok och så kan man nog se könet då. Vi väntar ca tio veckor med det isåfall.....

MEN bebisen var underbar och mådde jättebra!! Skönt att höra.

JAG däremot mår mindre bra, är nu sjukskriven på halvtid för bäckenbotten tjafs. Kan knappt gå mkt jobbigt.........

Kräks gör jag fortfarande men inte lika ofta som skönt är, men senast igår....bläääää.
Har totalt gått upp ca 3 kg men magen har verkligen  växt massor. Det är kul iaf....

Nu åker min man igen imorgon till sitt jobb o blir borta i två veckor. MKT jobbigt......men jag får se framemot helgen på hotell vi bokat när han kommer hem och sen i Augusti åker vi två veckor till Grekland. Ska bli skönt även fast jag kommer ha ont.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0