Det börjar närma sig....

Lite drygt tre veckor kvar men jag önskar innerligt att hon vill komma tidigare.

Har haft sammdragningar o förvärkar i flera veckor. Har varit inne en vända på BB där de konstaterade att jag hade Urinvägsinfektion och därför fick mkt värkar. Livmoder tappen var då mogen o öppen ca 1 cm. Men sen dess har inget hänt. Dr jag var hos trodde att hon kunde komma när som helst så Niklas o jag beslöt att han ska stanna hemma trots att vi förlorar en massa pengar på det. Men nu verkar hon ju såklart inte vilja komma tidigare....suck!!

Mitt socker är iaf bra nu trots att jag fuskar en massa vilket känns skönt för jag är sjukt godissugen hela tiden.

Hon bökar en massa i magen vilket till en början var mysigt men nu är det mest obekvämt, hon sparkar gärna upp under revbenen.......

Skönt är det iaf att ha Niklas hemma, det är så himla mysigt o vi passar på att mysa bara han o jag o ladda inför att bli en familj.

Och idag har det ju snöat så det är alldeles vitt på marken, det får gärna stanna där . Tycker om när snö på marken och den första snön känns alltid lite speciellt.
Snart får man börja julpyssla ocxå det är ngt jag älskar. I år ska vi även ha en julgran, en riktig, för första gången på typ sju år.....sjukt mysigt.

Åhhhh jag längtar såååååå himla mkt till att våran bebis är här..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0