TRÖTT

6 veckor kvar idag. Känns långt men ändå inte.

Igår var vi på Hallowenmaskerad, det var skoj förutom att man var tvungen att var nykter o lyssna (o framförallt komma ihåg) allt dravel som alla säger under fyllekvällen.

Nu är barnvagn o bilbarnstol iförskaffad o står i vardagsrummet. Spjälsängen bäddad o på plats. Nu fattas bara vår lilla skrutt.

jag lyckades äta nyttigt i en vecka ungefär men nu har det blivit lite fuskande, får se hur sockret ligger på tisdag om jag måste skärpa till mig ordentligt eller inte.

Niklas är hemma nu o passar upp mig vilket är helt underbart för jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

nu ska jag försöka sova lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0