Diabetes!!

SUCK!!!

Jag har alltså fått en mild variant av graviditets diabetes, typ 2. Måste nu verkligen tänka på vad jag äter och får inte dricka min oboy till frukost, ingen juice längre och inte äta godis etc etc.
Usch jag orkar verkligen inte med det här men men. Det är bara till att kämpa sägs det

Sen har jag lyckats pilla sönder en liten blodblåsa in ansiktet som bara blödde o blödde.....så tillslut så fick jag sy två stygn i ansiktet OCH limma för doktorn fick inte stopp på det. PILLA INTE PÅ SAKER SÄGER JAG BARA.

Sen har lillskruttan varit jättelugnt förra veckan så vi fick åka in till förlossningen o kolla så allt var ok. Vilket det var såklart. Och nu rör hon på sig igen....skönt!

Nej nu ska jag ner o rensa skafferiet och åka o handla lite nyttigare produkter.....

Sköt om er

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0