Lite hänging

Men yeh right att jag gjorde ngt av det jag skrev i förra inlägget. Jag har verkligen inte orkat göra ngt storkok eller bakat eller nåt annat för den delen heller om jag ska vara ärlig.

Har fått ont i halsen och ibland dånar det i öronen och mitt huvud dunkar. Skit kul.

Men i tisdags orkade jag iaf med att åka in till "stan" och träffa två kompisar, varav en jag inte träffat på typ sju år kanske. Det var skoj. De hade med sig sina bebisar, fick mig verkligen att längta efter min lilla bebis i magen. Den ena är tre månader gammal och den andra 11 mån. Riktigt skoj. Jag hann även med att shoppa.....såklart. Det blir dyrt att vara hemma!!
Jag shoppade två par byxor och en body till lillgrodan i magen. Sen hittade jag en jättefin affär som heter englagåva där de säljer barnkläder och mammakläder från veromoda koncernen. Det säljs tyvärr väldigt sällan mammakläder på veromoda. Jag hittade en as snygg svart kjol och ett par jeans för 260:- st det tyckte jag var jättebra pris.

Idag ska jag hämta hem min make. Han blir hemma i tio dagar. Alltid ngt!

Sitter just nu o färgar håret och spelar betapet. Mitt favospel på nätet just nu.

Och vet ni, FSK har godkänt min sjukskrivning på heltid. Sjukt skönt att veta om!!

Så mkt annat har inte hänt i mitt liv tyvärr.

Sköt om er!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0