Sjukskriven

Snart går jag in i vecka 30.......längtar som fasen. 11 veckor kvar plus de dagar jag går över. Nästan så jag räknar med att det blir julafton :-)

Tyvärr har jag blivit heltidssjukskriven. Min rygg tar verkligen kol på mig, sover jättedåligt. Sen att jag har sura uppstötningar, ont i typ hela underlivet etc etc är väl bara en bisak.

Hoppas att jag får godkännt från FSK, de har iaf godkännt min halvtidssjukskrivning.

På jobbet tog de nog emot budskapet att jag inte skulle jobba mer med glädje, de "spar" ju pengar på att jag går hem tidigare eftersom de redan anställt den som ska ta över efter mig.
Jag som älskat mitt jobb tyckte det var rätt så skönt att få sluta eftersom man inte känner sig välkommen av ägarna just nu. Tråkigt men sant.
Så nu ska jag vara hemma i nästan två år om det blir som planerat...herregud vad ska jag göra hela tiden.

Jag får ha lite missions varje dag. Idag har jag rensat lite i min yahoo mail eftersom det ligger mail där sen 2003. Orkade inte göra klart men jag har väl tagit bort en sisådär 500 mail. Mest skit, typiskt mig att spara på allt möjligt,
Nu tänkte jag gå dagens lilla promenad på ca 700 m o hämta posten sen åka till affären o inhandla lite till middag.

Sen är det ju nästan kväller.

Barnvagn är beställt och nästan allt är fixat till lilla Olivia förutom spjälsäng. Ops kom på att jag inte kollade när jag skrev här sist, har jag berättat att vi gjort ett till UL och fått reda på att det är en liten flicka i min mage??
Sååå kul o spännande.!!

Nej,,,,,dags för en prom

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0