Uttråkad

Jaha....men vad ska jag göra i elva veckor.....eller ja tills bebben kommer???

Längtar tills min man kommer hem då har jag iaf sällskap hela tiden o det är ju inte helt fel.......han kommer hem på torsdag o blir hemma i tio dagar. Alltid ngt!!!

Idag har jag typ.....glott på tv.....surfat på nätet.....pratat i telefon i en timme med Camilla. Åkt till affären o strosat o inhandlat dagens middag i form av färdig fiskgratäng....DET NI!! Kulinariskt va!!
Sen har jag även städat lite på nedervåningen.

Imorgon ska jag nog göra ngt storkok o frysa in så jag har lite mat de dagar jag inte orkar med ngt annat än bara ligga o glo.
Snart börjar iaf en massa på tv på kvällarna.....Desperata Husfruar etc. Det är ju lite najs.
Idag händer ju inte mkt på tv....fattar inte att det är så mkt tråkigt på lördagar. När man var yngre så var det en massa skojiga program som Robinson eller 24 karat och sånt. Vad är det nu??? Ett hysteriskt program som heter Musikmaskinen......jaja bättre än CSI som femman sänder i tid o otid.

Inatt var det iaf en skön natt....sov helt ok o var bara uppe två gånger......men jag fattar inte hur mkt en människa kan sova. Men men det är väl bäst att passa på innan bebben är född.

Igår beställde jag en massa rea kläder på Lindex till henne. 7 plagg 300:- tyckte jag var billigt o bra.

Nej nu är maten klar.....mums!!

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0